Eindelijk in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Niek Grinsven - WaarBenJij.nu Eindelijk in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Niek Grinsven - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Niek

11 April 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dag iedereen,

Na een (toch wel hele) lange reis ben ik eindelijk in mijn hotel in Christchurch. De reis is in principe goed verlopen alleen één groot verlies geleden, de boeddha die ik van tante Annemarie en Ben heb gekregen is achtergebleven (of gestolen aangezien je er 1 moet krijgen, 1 kopen en 1 moet stelen). De reis heeft uiteindelijk toch zeker wel 33 uur geduurd, dus iets langer dan de geplande 27 uur.

Morgen even wat kleine dingen regelen zoals telefoonabonnement, sim-kaart en verder alleen maar wat rond kijken in Christchurch. Overmorgen vertrek ik om 14:00 naar Makikihi en word ik daarom om ongeveer 17:00 opgehaald om naar de uiteindelijke eindbestemming te gaan.

De eerste 2 dagen van de 9 maanden zitten er al op... Zo snel gaat de tijd (nu nog niet).

Tot snel!

  • 10 April 2015 - 18:59

    Annemarie Verschuren:

    Lieve Niek,
    Ik verwacht dat de boeddha zichzelf heeft opgeofferd om jou een goede reis te bezorgen. Waarschijnlijk daardoor ook vertraging. Maar de kracht is je meegegeven, dus het heeft z'n werk gedaan. Goede reis verder!
    Liefs tante Annemarie en Ben

  • 10 April 2015 - 20:39

    Mama:

    Hoi lieve Niek,
    Je hebt al een hele ervaring achter de rug. Zo'n lange reis. Poeh poeh. Vond het heel fijn om je stem weer te horen en dat alles goed is gegaan behalve het grote verlies van de Boedha

  • 10 April 2015 - 20:42

    Mama:

    Nog even een aanvulling.
    Voor morgen een hele fijne dag. Geniet er maar lekker van. Wie weet tot morgen op.....
    Veel liefs, dikke knuffel en xxxxxx mama

  • 20 April 2015 - 22:25

    Jolanda:

    Hoi Niek
    Wanneer komt jou tweede verslag of heb je het daar te druk voor? Groet Jolanda

  • 21 April 2015 - 01:43

    Niek Van Grinsven:

    Dag Jolanda,

    Dit is al mijn 2de verslag! Maar deze week komt een volgend verslag met wat meer nieuws!
    Ik laat snel weer wat van me horen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Niek

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 3850

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 20 December 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: