Nog 1 maand - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Niek Grinsven - WaarBenJij.nu Nog 1 maand - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Niek Grinsven - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand

Blijf op de hoogte en volg Niek

03 Maart 2015 | Nederland, Gemert

Dag allemaal,

Na vele voorbereidingen, en nog steeds bezig, komt het steeds dichterbij. Mijn ticket is geboekt en 9 april om 11:15 vertrek ik naar Nieuw Zeeland. Met 2 tussenstops in Singapore en Sydney hoop ik dat de reis niet langer duurt dan de geplande 27 uur.

13 april begint mijn stageperiode van 12 weken. Daarna blijf ik nog 18 weken op hetzelfde bedrijf werken en hoop ik ondertussen veel van het zuidereiland te zien. Vervolgens nog een aantal weken reizen in Nieuw Zeeland en misschien nog wat landen meer. Daarna zit het er al weer op, dus zo lang ben ik nu ook weer niet weg.

Veel meer heb ik tot nu toe niet te vertellen, ik laat nog wel wat horen voordat ik vertrek.

Groetjes, Niek

  • 03 Maart 2015 - 17:33

    Mama:

    Hoi lieve Niek. Idd duurt het niet meer zo lang en ga je voor een lange lange tijd weg. Ik zal met heel veel plezier naar he verslagen uitkijken en lezen. Nog maar een paar dingetjes regelen en dan is het zo 9 april. Liefs mama xx
    Vind het geweldig dat je dit gaat ondernemen. Toi toi toi

  • 06 April 2015 - 17:34

    André En Helma:

    Hey Niek,

    Na jouw gezellige afscheidsfeestje begint het nu serieus te worden. Het zal best even spannend zijn, maar je gaat vast een supertijd tegemoet.
    We kijken uit naar je reisverslagen en de mooie foto's natuurlijk!! We wensen je een hele goede reis. Veel succes en plezier aan de andere kant van de wereld.

    Groetjes van De Berloos

  • 09 April 2015 - 12:09

    Willies:

    Hoi Niek,

    Hele goeie reis van ons uit Mariahout.
    Pas goed op jezelf en onwijs veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gemert

Niek

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 3843

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 20 December 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: